Identyfikacja wizualna firmy
Każdy właściciel mniejszej lub większej firmy wie, że aby na stałe zapisała się ona na rynku, potencjalni klienci powinni móc identyfikować ją z pewnymi symbolami. Najczęściej jest to charakterystyczne logo, które zapisuje się w pamięci kształtem, kolorami, hasłem. Jak poprawić rozpoznawalność firmy w wybranym otoczeniu? Należy sprawić, by była widoczna w jak największej ilości miejsc. Nie chodzi tu tylko o reklamy wielkoformatowe czy prasowe, ale również znak graficzny i nazwę firmy, umieszczone na przedmiotach codziennego użytku. Można nimi obdarować nie tylko pracowników, ale również potencjalnych klientów, zgromadzonych w jednym miejscu np. z okazji targów czy wystaw. Z pewnością każdy ucieszy się z nowego, rozdanego bądź wygranego w trakcie prostego konkursu kubka czy zeszytu, na którym umieszczone będzie logo jeszcze nie do końca znanej mu firmy. Z czasem jednak stanie się ono rozpoznawalne dla każdego użytkownika tego typu przedmiotu. Jak osiągnąć ten sposób promocji jes…
więcej...